Milí klienti,

od pátku 3.11. 2017 bude platit nový rozvrh, který je již nyní k nahlédnutí v galerii.

Lekce gravidjógy a vitální jógy jsou Vám nadále k dispozici jako individuální hodiny.

Těším se na Vás,

Linda.

Poprvé na jógu

Jóga má velmi starou tradici,kořeny jógy sahají až do starověku Indie. I přesto je pro mnoho lidí stále velkou neznámou, někteří mají stále zkreslené a nepravdivé představy o cvičení i lidech co se jí věnují.

Jóga je velmi pestrá, každý si v ní najde co mu vyhovuje. Můžete se zaměřit jen na fyzickou stránku, zpevnit a zeštíhlit svou postavu. Stejně tak se můžete ponořit i hlouběji.

V józe jde o umění se zastavit, naučit se pozorovat svoji mysl, vědomě pracovat a ovládat své emoce i své tělo, žít přítomným okamžikem,vnímat vnitřní klid a koncentraci.

Naučit se být spokojení s tím co nám zrovna život nabízí.

 

Naprosto se ztotožňuji s Vaškem Krejčíkem (mým učitelem), který napsal ve své knize Powerjóga – nová cesta:

"To hlavní, co mě powerjóga naučila, ale není jen péče o sebe samého.
Je to víra. Mít víru v to, že každý máme možnost dělat to, co chceme.
Není třeba se litovat, není třeba o sobě pochybovat a nevěřit si.
Důležité je být sám sebou, pracovat na sobě a na svém snu."

 

Myslím, že já jsem zdárný příklad toho, že to opravdu funguje. Ještě před pár lety by mě ani ve snu nenapadlo, že překonám obavy ze sebe sama a že budu schopna se svojí introvertní povahou fungovat jako instruktorka. Teď už vím, že hranice jsou neomezené a že pokud si něco moc přejete, pracujete na tom a jdete si za svým, dokážete to, stejně tak jako já.

A tak neváhejte a okuste kouzlo jógy na vlastní kůži ať už máte přání jakákoliv.

Pokud i přesto máte smíšené pocity před svou první hodinou, bojíte se, nevíte co vás čeká a co si vzít s sebou, zde prosím přijměte pár rad a doporučení pro Vaše jógové začátky:

 

CO SI VZÍT S SEBOU:

1. Pohodlné oblečení, které neomezuje v pohybu, vhodnější je přiléhavé, které Vám bude sedět i při obrácených pozicích (tílko, elasťáky...).

2. Ponožky pro případ,že neradi cvičíte naboso

3. Mikinu pro závěrečnou relaxaci, proti prochladnutí

Kvalitní podložky jsou ve studiu zdarma k zapůjčení stejně tak, jako pomůcky ke cvičení.

4. Ručník

DODRŽUJTE PROSÍM TYTO ZÁSADY:

1. Choďte do hodiny včas cca 15min před začátkem, ať máte čas na převlečení a zklidnění těla před úvodní relaxací.

2. Pokud máte zdravotní omezení, poraďte se svým lékařem, cvičíte na vlastní riziko.

2. Před začátkem hodiny mě prosím informujte o případných zdravotních omezeních.

3. Necvičte při virovém nachlazení, ale naopak si dopřejte klid a odpočinek.

 

RADY PRO CVIČENÍ:

  • 2 hodiny před cvičením již nejezte těžká jídla
  • cvičte pravidelně, jedině pravidelnou praxí se budete posouvat dál a zanedlouho uvidíte i ucítíte pozitivní změny na fyzické i psychické úrovni
  • respektujte své tělo, nesoutěžte s ostatními, ani sami se sebou, neporovnávejte se, vnímejte signály co Vám tělo dává, pokud cítíte, že už nemůžete, přizpůsobte se tělu a odpočiňte si
  • cvičte podle svých možností
  • vědomě se soustřeďte na dech a dýchejte plynule po celou dobu cvičení
  • pozornost směřujte k sobě
  • jógové ásány ( pozice ) cvičte tak, aby jste se v nich cítili dobře
 

UŽIJTE SI KAŽDOU HODINU JAK NEJLÉPE UMÍTE.


© 2015 Linda Paulátová    |   +420 731 648 925   |   linda@jogastudioliberec.cz