Milí klienti,
s radostí Vám oznamuji znovuotevření studia. Otevíráme ve středu 27.5.2020.
Pro Vaše bezpečí a pohodlí je kapacita studia zmenšena.
Na cvičení je nutné použít vlastní podložku, kterou si prosím vždy přineste.
Před vlastní objednávkou se prosím seznamte s aktuálním rozvrhem zde a ceníkem zde.
Vzhledem k uzavření studia a dále trvajícím omezením je platnost všech již zakoupených permanentek prodloužena o 3 měsíce (např. nyní máte na permanentce uvedenu platnost do 12.5.2020, tato je nyní nově platná až do 12.8.2020).
Při návštěvě studia prosím dodržujte následující pokyny zde.

Těším se na Vás.
Vaše Linda.

Jóga studio Namasté - Liberec

 Jógové studio Namasté je zaměřené na cvičení různých druhů jógy s individuálním přístupem. Cvičení probíhá v klidném a příjemném prostředí rodinného typu s max.kapacitou 10 klientů. Nachází se v nově zrekonstruovaných prostorách v přízemí domu 1.Liberecké bezpečnostní s.r.o. v ul.Čechova v Liberci. Studio má vlastní, rozlehlé, bezplatné parkoviště, které se nachází za branou přímo u samostatného vstupu do studia. Cvičí se na kvalitních jógamatkách s využitím jógových pomůcek (bloků, pásků, relaxačních polštářků a dek).

V hodinách využívám osobní přístup ke každému z Vás. Lekce zpestřuji aromaterapií, používám bio masážní olejíčky. V některých hodinách zařazuji krátkou jógovou masáž.

Jóga je velmi pestrá, nabízí mnoho podob, každý si může vybrat to co mu momentálně vyhovuje a na co se cítí.

Sestavila jsem pro Vás rozvrh tak, aby jste měli možnost výběru z lekcí jak dynamických, tak i jemných a pomalejších, vhodných i pro klienty začínající, starší, bez fyzické kondice nebo se zdravotním omezením.

 

S výběrem vhodné lekce Vám ráda poradím.

Vybrat si můžete z následujících lekcí:

Mým přáním a cílem bylo vytvořit pro Vás příjemný prostor ke cvičení , relaxaci i odpočinku od všedních povinností a starostí. Jóga může být lékem pro Vaše tělo,duši i mysl. Záleží jen na Vás jestli si ji pustíte k tělu a vydáte se jógovou cestou.

Ráda Vám budu oporou.

 

Jóga = sjednocení, splynutí, spojení

Je to cesta k nalezení vnitřní harmonie a vnitřního klidu. Díky pravidelné praxi můžeme dosáhnout plného tělesného i duševního zdraví. Jóga je vhodná pro každého. Vždy se dá vhodně přizpůsobit jakémukoliv věku, zdravotnímu omezení nebo kondici.

 

Vybrat si můžete z následujících druhů lekcí: 

POWERJÓGA = síla z jógy

  • vznikla na základě hathajógy a aštangajógy
  • je ideální pro zlepšení kondice na všech úrovních
  • dynamická lekce , jógové pozice (ásány) se cvičí intenzivně v koloběhu pozdravu slunci s cílem uvolnit, protáhnout a posílit svaly celého těla jak povrchové tak i hluboké tzv.stabilizační, které se podílí na správném držení těla
  • zároveň díky využití tlaku a mačkání jednotlivých.částí těla v pozicích , působíme a ovlivňujeme i činnost vnitřních orgánů a celých org. soustav (hormonální,vylučovací,trávicí atd.)
  • důraz se klade na dech a udržení pozornosti v přítomném okamžiku.

Lekce je vhodná pro zdravé klienty a pro pravidelně praktikující nebo pro klienty kteří již navštěvovali lekce powerjógy pro začátečníky.Není vhodná pro těhotné,děti a klienty se závažnými zdravotními problémy.

Proč cvičit powerjógu?

  • posílíme svaly celého těla (povrchové i hluboké)
  • získáme sílu (po čase pravidel.praxe pro Vás bude klik hračkou….)
  • protáhneme,vytvarujeme a zároveň uvolníme celé tělo (svaly se zpevňují,tvarují,ale nezískávají objem)
  • harmonizujeme procesy uvnitř těla
  • vyrovnáváme sval.dysbalance
  • redukujeme stres a napětí
  • rozvíjíme flexibilitu páteře a kloubů
  • rozvíjíme rovnováhu,koncentraci
  • prodýcháme celé tělo,budeme využívat plnou kapacitu plic,dojde k lepšímu prokrvení a tím i k lepší funkci orgánů
  • cvičení je vhodné jako prevence bolesti zad, nebo zlepšení při bolestech páteře, prevence křeč.žil
  • díky pravidelnému cvičení se můžete zbavit migrén, již zmíněných bolestí zad a kloubů
  • zlepší se Vám držení těla, posílíte imunitu, celkově se budete cítit šťastnější, odpočatější a spokojenější sami se sebou

 

RANNÍ POWERJÓGA

  • klidná lekce v pomalejším tempu zaměřená na probuzení a protažení těla, rozproudění energie, povzbuzení metabolismu a nastartování celého organismu
  • vhodné i pro začátečníky

 

POWERJÓGA PRO ZAČÁTEČNÍKY

  • lekce powerjógy určená všem, kteří chtějí s jógou začít
  • klidnější hodina, kde se naučíme, jak pracovat s dechem, průpravné cviky, pozdrav slunci a jednotlivé základní pozice (Ásány)
  • předklonové, záklonové, úklonové, torzní (rotace), relaxační a obrácené i balanční
  • zakončíme příjemnou relaxací.

Pozice ve stoji - posilují dolní končetiny,působí na oběhový systém a rozvíjí flexibilitu páteře.

Pozice v sedu - stabilizují páteř,uklidňují,rozvíjí flexibilitu kloubů,odstraňují ztuhlost v oblasti hrudníku a také napětí.

Předklonové pozice - harmonizují a zklidňují tělo,působí proti ztuhlosti páteře,protahují nebo uvolňují páteř,v předklonech masírujeme orgány v břišní dutině.

Záklonové pozice - dodávají sílu a energii, vedou k aktivitě, rozhýbání a prokrvení páteře, protažení hrudníku, břicha, kyčlí a stehem.

Úklonové pozice - učí vyváženosti,vyrovnávají dysbalance na těle,ovlivňují dech.

Rotační pozice - pročišťující,uvolňují záda,masírují vnitřní orgány a zpružňují páteř.

Obrácené pozice - jsou řazeny ke královským pozicím, uvolňují a dodávají energii, dochází k silnému prokrvení hlavy, srdce i plic, redukce vrásek, stimulace mozku a dýchání, odkrvení pánve a dolních končetin, působí preventivně proti křečovým žilám.

Balanční pozice - rozvíjí schopnost koncentrace, podporují klid a rovnováhu těla i mysli.

Relaxační pozice - uvolňují celé tělo, učíme se soustředit na dech a ponořit se do sebe, odpoutat se od okolního světa.

 

VITÁLNÍ JÓGA

  •  klidná a mírná lekce určená ženám všech věkových kategorií inspirovaná hormonální jógovou terapií
  • vhodná i pro začátečníky, zaměřená na podporu a rovnováhu hormonálního systému, rozproudění energie, povzbuzení metabolismu
  • vybrané pozice provádíme pomalu v závislosti na dechu
  • ve vybraných pozicích se zaměříme především na práci s dechem, pánevním dnem, na stimulaci štítné žlázy a ovlivníme celý hormonální i lymfatický systém
  • při pravidelném praktikování udržíme hormony v rovnováze, odstraníme napětí a stres, mohou odeznít problémy spojené s menopauzou, PMS, problémy s bolestivou menstruací, ale i problémy s otěhotněním a hormonální nerovnováhou
  • po cvičení vitální jógy se Vám tělo odmění pružností, vyrovnaností, svěžestí, harmonií a vitalitou

 

FIT JÓGA

  • lekce vhodná i pro začátečníky, vybrané pozice se zaměřením na problémové partie (boky, pas, břicho, hýždě, stehna, paže)
  • zaměříme se na dech, zahřátí celého těla a jednotlivé pozice
  • lekce může být dynamická i pomalejší s delšími výdržemi a tím prohloubíme účinky jednotlivých pozic

 

GRAVID JÓGA

  • lekce je určená těhotným ženám od 15.týdne těhotenství až do porodu po předchozí poradě s lékařem

Proč cvičit jógu v těhotenství?

  • naučíte se správně dýchat , respektovat a vnímat své tělo
  • zbavíte se napětí a stresu
  • odpočinete si, zrelaxujete se
  • posílíte a protáhnete svaly celého těla a udržíte se v kondici
  • setkáte se s ženami, které řeší stejné, nebo podobné věci jako vy

 

JEMNÁ JÓGA

  • mírná lekce s jemnými a pomalými přechody z pozic, zaměřená na posílení, protažení a uvolnění svalů celého těla
  • rozhýbeme klouby, uvolníme záda
  • lekce podporuje správné držení těla, dodává energii, harmonizuje mysl i dech
  • je zakončená delší relaxací
  • vhodná pro začátečníky i klienty starší a klienty se zdravotním omezením

 

Všechny lekce trvají 60 minut. Začínají úvodním krátkým zklidněním těla, následují průpravné cviky, protažení a zahřátí v pozdravu slunci, který je následně rozvíjen pozicemi již vybranými dle typu lekce. Jsou tvořeny krátké i delší sekvence. Lekce mohou být pomalejší i dynamické. Každá lekce končí příjemnou relaxací.

 

Doporučení než začnete cvičit:

  1. Dvě hodiny před cvičením již nejezte, nebo jen lehkou svačinu

  2. Během hodiny nepijte, nebo jen velmi málo s výjimkou těhotných žen.

  3. V případě zdravotních omezení ,vždy nejprve konzultujte svůj zdravotní stav s lékařem(cvičíte na vlastní riziko).

  4. Necvičte při virovém nachlazení (dopřejte si v tuto chvíli odpočinek).

  5. Při cvičení respektujte své tělo, vnímejte signály co Vám dává, nesoutěžte, cvičte podle svých možností, pozornost směřujte k sobě.

  6. Plynule dýchejte po celou dobu cvičení.

  1. Cvičte v příjemném lehkém oblečení, s sebou si noste mikinu případně ponožky na závěrečnou relaxaci.

  2. Každou hodinu si užijte

 


© 2015 Linda Paulátová    |   +420 731 648 925   |   linda@jogastudioliberec.cz